نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ خیر و احسان

کد :
75116
آخرین به روزرسانی :
21 فروردین 1404 - 13:37

از پیشنهاد صفحه «نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ خیر و احسان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
آینه در رسانه

نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ خیر و احسان

سعید زارع با تاکید بر نقش رسانه ها به خصوص صدا و سیمای ملی در ترویج فرهنگ خیر و احسان، از همراهی ارزشمند معاونت سیمای مرکز یزد در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سعید زارع، رئیس روابط عمومی کمیته امداد یزد با تاکید بر نقش رسانه ها به خصوص صدا و سیمای ملی در ترویج فرهنگ خیر و احسان گفت: این نهاد با بهره گیری از ظرفیت رسانه، اهل قلم و صدا و سیما تلاش دارد تا این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه نهادینه سازد.

وی افزود: برنامه تلویزیونی خونه به خونه با محوریت ترویج فرهنگ خیر و احسان و زکات در ایام نوروز از شبکه یزد پخش شد.

زارع با اشاره به اینکه حامی مالی این برنامه دبیرخانه شورای زکات بود افزود: برنامه تلویزیونی خونه به خونه در ده قسمت 30 دقیقه ای پخش شده است.

وی از همراهی ارزشمند معاونت سیمای مرکز یزد در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)