- 16 بازدید

نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ خیر و احسان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سعید زارع، رئیس روابط عمومی کمیته امداد یزد با تاکید بر نقش رسانه ها به خصوص صدا و سیمای ملی در ترویج فرهنگ خیر و احسان گفت: این نهاد با بهره گیری از ظرفیت رسانه، اهل قلم و صدا و سیما تلاش دارد تا این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه نهادینه سازد.
وی افزود: برنامه تلویزیونی خونه به خونه با محوریت ترویج فرهنگ خیر و احسان و زکات در ایام نوروز از شبکه یزد پخش شد.
زارع با اشاره به اینکه حامی مالی این برنامه دبیرخانه شورای زکات بود افزود: برنامه تلویزیونی خونه به خونه در ده قسمت 30 دقیقه ای پخش شده است.
وی از همراهی ارزشمند معاونت سیمای مرکز یزد در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.
انتهای پیام